Pigliate i Scrimoni è Fornitore

Principiu di u vaghjimu

Benvenuti à u maravigliu mondu di vinti di u vinti di a Cina! Oghje, andemu à guardà un vimu prufondu di u ghjornu "u principiu di uutunno", invece chì marcia a transazione da l'estiu à autunno in u calendariu tradiziunale cinese. Cusì piglia u to cappellu di u sole è una magliera cososa perchè semu per imbarcà in un viaghju à mezu à u mondu maravigghiusu di e stagioni di cambiamentu.

Prima di tuttu, parlemu di u veru significatu di "principiu di u vaghjimu". Malgradu u so nome, stu terminu solare ùn significa micca necessariamente a caduta hè digià in pienu swing. Invece, marca u principiu di u clima più frescu è i ghjorni più brevi. Hè cum'è a natura chì ci dà un nudge gentile, ricurdendu di cumincià a preparazione per u prossimu cambiamentu di staggione.

Avà, puderete esse dumandate: "Chì ciò chì hè u megliu trattu cù u principiu di u vaghjimu?" Ben, à parte di i cambiamenti evidenti, questu terminu solar hà ancu u significatu culturale in Cina. Hè in questu tempu chì a ghjente cumincianu à cardi i culturi in preparazione per un colti aagnanu di u bumper. Hè una bona cum'è a natura di a natura di u modu: "Ehi, Preparate per alcuni gustiziosi frutti è veggi!"

Ma aspettate, ci hè più! A medicina tradiziunale cinese crede chì u principiu di u vaghjimu hè un periodu criticu per a cunservazione di a salute. Hè cultivu di quellu chì durante stu periodu di transione, I nostri corpi sò più susettibili, per quessa pò esse impurtante cundivi di noi è mantenenu una vita nutrazione. Dunque, sì avete trascuratu a vostra salute, avà hè u tempu perfettu per cumincià à u focu annantu à i frutti di voglia di verde è i frutti ricchi di vitamina.

In breve, principiu di autunno hè cum'è un gentile ricordu da a mamma di a mamma, a ci permettina di per preparà a preparazione di i cambiamenti in avanti. Ci hè un tempu di transizione, a cugliera è cura per u nostru benessere. Dunque, dicemu addiu à i ghjorni pigirati di l'estiu, andemu à l'aria di l'aria croccante è a prumessa di una caduta brutta. Quale a sà, forse ci truveremu ancu una spazia di spazi di zucca o duie à longu u caminu!


Tempu post: Aug-07-2024
Chat online Whatsapp!