Benvenuti à u mondu maravigliu di i vinti quattru termini solari di a Cina! Oghje, avemu da piglià un sguardu più profondu à "U principiu di u vaghjimu", u terminu chì marca a transizione da l'estiu à u vaghjimu in u calendariu tradiziunale cinese. Allora pigliate u vostru cappellu per u sole è un maglione accogliente perchè simu per imbarcà in un viaghju à traversu u maravigghiusu mondu di staggione cambiante.
Prima di tuttu, parlemu di u veru significatu di "iniziu di u vaghjimu". Malgradu u so nome, stu termu solare ùn significa micca necessariamente chì a caduta hè digià in piena. Invece, marca u principiu di u clima più frescu è i ghjorni più brevi. Hè cum'è a natura chì ci dessi un gentile spinta, ricurdenduci di cumincià à preparà per u prossimu cambiamentu di stagione.
Avà, pudete esse dumandate, "Chì hè u grande affare cù l'iniziu di u vaghjimu?" Ebbè, fora di i cambiamenti climatichi evidenti, stu termu solare hà ancu un significatu culturale in Cina. Hè in questu tempu chì e persone cumincianu à coglie i culturi in preparazione per una cugliera di vaghjimu di u vaghjimu. Hè cum'è a manera di a natura di dì: "Ehi, preparate per alcuni frutti è verdura diliziosi!"
Ma aspetta, ci hè di più ! A medicina tradiziunale cinese crede chì u principiu di u vaghjimu hè un periodu criticu per a preservazione di a salute. Hè cresce chì durante stu periodu di transizione, i nostri corpi sò più suscettibili à e malatie, per quessa hè impurtante di nutriscia cù l'alimenti nutritivi è mantene un modu di vita equilibratu. Allora, sè vo avete trascuratu a vostra salute, avà hè u tempu perfettu per cumincià à fucalizza nantu à i vegetali foglie verdi è i frutti ricchi di vitamini.
In corta, u principiu di u vaghjimu hè cum'è un gentile ricordu da a Mamma Natura, chì ci permette di cumincià à preparà per i cambiamenti avanti. Questu hè un tempu di transizione, cugliera è cura di u nostru benessiri. Allora, cum'è dicemu addiu à i ghjorni pigri di l'estiu, abbracciamu l'aria frizzante è a prumessa di una cascata generosa. Quale sà, forse truveremu ancu un latte di zucca speziata o dui in u caminu !
Tempu di Postu: Aug-07-2024